Home » Без рубрики » Яка хороша гума?

Яка хороша гума?

Яка хороша гума?
Професіонали кажуть: Хочеш зробити свій автомобіль краще при мінімумі витрат — міняй гуму. Правильно підібрана взування зрештою навіть важливіше всіх цих сучасних антиблокувальних і пробуксовочная систем, разом узятих. Ніяка супермодна електроніка не утримає в екстремальній ситуації на дорозі автомобіль, якщо він взутий у веденні браковану гуму. Погані шини — це як незручні черевики, які натирають п’яту і в яких підвертається нога.

Але як простому водієві вибрати з ринкового розмаїття шину, яка підходить йому і за ціною, і за якістю? Щоб стати докою по гумі, можна, звичайно, самому протестувати десяток-другий коліс. На своєму автомобілі. В екстремальних умовах. А можна просто прочитати цю статтю.

Результат буде приблизно однаковим. Де вмирають покришки. У продавців потрібно розпитувати про мистецтво продажів, але ні в якому разі про те, який товар краще: хто ж буде рубати сук, на якому сидить?

Та й професійні тести гуми, які публікують різні автомобільні журнали, грішать заангажованістю і тим, що у випробуваннях беруть участь лише нові шини. А те, що з ними буде через 20 — 30 тисяч кілометрів, начебто нікого й не цікавить. Тому в пошуках правди ми вирушили туди, де закінчує своє життя більшість автопокришок — на шиномонтаж. До того ж відома автомобільна мудрість говорить: О шинах потрібно питати у шиномонтажника.

Для повноти картини ми об’їхали з десяток автосервісів в Москві і Підмосков’ї. Майстри накачування і разбортовкі, не відходячи від виробництва, дали нам вичерпні словесні портрети всіх найбільш часто зустрічаються шин. З чисто гуманних міркувань ми виключили з висновків експертів нецензурні висловлювання і трохи попрацювали над стилем. Я — шини ярославського заводу хоч і видаються за безкамерні, але на ділі завжди вимагають камери.

Бортові кільця покришок, як правило, нерівні. МШЗ — московські шини з того ж розряду. Кама — ця гума ставиться на більшість вітчизняних автомобілів ще на заводі.

Найчастіше виробник вибирає саму недорогу модель. БЦ — випускається на Україні і за ціною змагається з вітчизняної гумою.

Очок шині додає те, що вона робиться на канадському обладнанні. Загальна картина. Найбільша біда вітчизняних шин — недотримання деколи технології виготовлення і застосування штучного каучуку. Ремонт вітчизняних коліс в більшості випадків проблематичний, так як заплатки робляться з натурального каучуку, який з штучним не дружить. Nokian — фіни відмінно зарекомендували себе на зимових дорогах, трохи гірше літні моделі.

Слабке місце — борти покришок. А значить, вони бояться вибоїн на наших дорогах. Michelin — цей французький бренд одноголосно визнаний нашими експертами ідеалом.

Головний мінус — ціна. А тому не забудьте разом з новими колесами поставити на них секретки, а то сопрут. Pirelli — одна з найпоширеніших у світі марок.

Ставиться на високошвидкісні і представницькі автомобілі. Італійці випускають і ширвжиток. Шини, випущені на заводі в Бразилії, підходять більше для жарких країн. Bridgestone — дуже хороші шини, проте з останніми моделями японці перемудрили — їх робочі якості виявилися гірше, ніж очікувалося. Слабке місце — борти.

Коротше кажучи, на них їздити краще тільки по місту. Yokogama — хороша японська жорстка гума, знос її практично мінімальний. Тільки от по бруду вона буксує.

Та й шумновата. Cоntinental — німецький концерн випускає хорошу гуму, яка дуже схожа за своїми якостями і, на жаль, ціною на дорогущий Michelin. Goodyear — ще один лідер серед літніх шин.

І головний мінус цієї високошвидкісної американської гуми — лідерська ціна. Словом, якщо ваш драндулет не біжить швидше 150 км / год, купіть що-небудь простіше. Kumho — ідеальне співвідношення ціни і якості.

Ці корейські шини чудово підходять для наших машин. Але майте на увазі, що купити їх часом непросто — Kumho метуть, як гарячі пиріжки.

Matador — хороші і недорогі покришки зі Словаччини. Головний мінус — гума дуже м’яка, а значить і буде ходити не так довго. Cooper — цей бренд довгі роки випускає колеса для джипів. Цінова політика для легкових покришок чудова.

До речі, любителям швидкої і динамічної їзди припаде до душі Zeon 2XS — високошвидкісна шина для спортивних і представницький автомобілів. Висновок. Будь-яку імпортну обувку можна ставити, щоб забути про гумових проблемах. При правильній експлуатації (відкатав 10 тисяч — поміняв передні і задні покришки місцями) будь-які закордонні покришки проживуть 5 — 6 сезонів. Старі шини з Японії, без помітних пошкоджень, можна брати без побоювання.

На щорічний техогляд в Країні висхідного сонця автомобіль потрібно представляти тільки в нових шинах, навіть якщо на старій тільки пару тисяч проїхав. А ось за гумою з Німеччини, потрібне око та око: скупі німці їздять на одних і тих же покришках, поки ті не стираються до мінімально дозволеної глибини протектора. PS Всі висловлені в матеріалі думки суб’єктивні і можуть не співпадати з думкою читачів і шінопроізводітелей. І якщо вас влаштовує продукція N-ського шинного заводу, то і відмінно.

Значить, ви свій вибір зробили і розмова про пристрасті позбавлений всякого сенсу. І все ж ви повинні пам’ятати, що правильно підібрані шини не тільки зроблять ваш автомобіль більш керованим, тихим і економним, але і безпечним, за що, погодьтеся, не гріх і заплатити.

Яка хороша гума?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*