Home » Без рубрики » Чому димить двигун?

Чому димить двигун?

Чому димить двигун?
Чому димить двигун.

У будь-якому випадку їздити так не тільки не екологічно, а й дорого необхідно вживати заходів. 3) Блакитнуватий дим з вихлопної труби. Як вже писалося раніше-причина у великій кількості олії потрапив в циліндри або випускний тракт.

Причини можуть бути наступними: а) Зношені або задубілі маслос’емниє ковпачки. Несправність поступово наростаюча і проявляється у вигляді великого викиду диму в перший момент після заведення, потім поступово інтенсивність диму зменшується (у міру прогріву). Пов’язано це з розм’якшенням ковпачків у міру прогріву.

Прискореним зносом ковпачків може з’явитися підвищений зазор у втулках клапанів, низька якість ковпачків або велика кількість газів картерів (через зношування ЦПГ). Велике значення має і якість самих маслос’емних ковпачків. На жаль з цим я зіткнувся собственнолічно.

На фото два різних ковпачка працювали в однакових умовах. І якщо лівих ковпачок вже вкляк (машина при тому безбожно диміла і їла близько літра олії на 1000км), то правий виглядає як новий після 50тик. роботи. Ім’я хорошого — RoadSafe, а ім’я поганого — інкогніто, т. к. швидше за все він контрафакт і кидати тінь на марку Mitsubishi не хочеться. б) Знос або залягання маслос’емних кілець.

У цьому випадку масляна плівка не знімається спеціально призначеними для цього кільцями і масло в надмірному обсязі потрапляє в циліндри. Мабуть це причина по якій двигун може жерти найбільшу кількість масла. На першому етапі може допомогти раскоксовка кілець.

Але після цього треба підвищити увагу до двигуна, тому що це може означати втрату кільцями пружинних властивостей і швидке повторне залягання. Метод перевірки поршневих кілець описаний на сторінці по, тому повторюватися не буду. Додам лише що діагностика утруднюється, якщо залягли тільки маслос’емниє (нижні) кільця, т. к. компресія при цьому номінальна, і раскоксовка не допомагає через хорошого стану верхніх кілець.

Подібний варіант на фото нижче промити двигун зсередини соляркою. Це допоможе заощадити час і нерви при ремонті, крім цього в чистому двигуні буде легше знайти місце несправності.

Удачи Вам і всіх благ. Найближчим часом стаття буде доповнена відео з різними дефектними вихлопами.

Чому димить двигун?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*